Проект договору Регіональне відділення Фонду державного майна України по Львівській області #63
Інформація про предмет торгів
Предмет торгівОб'єкт незавершеного будівництва -гуртожиток готельного типу на 110 місць з їдальнею на 75 посадочних місць.
Опис предмета договоруМісцезнаходження об’єкта: Львівської області, Жовківський р-н, смт. Магерів, вул. Мартовича,31. Балансоутримувач: відсутній, об'єкт повернутий у державну власність. Відомості про об'єкт незавершеного будівництва: об'єкт складається із двох перпендикулярно розміщених, дотичних по одному куту будівель гуртожитку і їдальні. Загальна площа ділянки під забудову складає 0,2875 га. Будівля гуртожитку розміром по осях 29,1м х 24м облаштована підвальним приміщенням з бетонною підлогою та стінами і перегородками із фундаментних блоків. Підвал перекритий залізобетонними плитами. Побудовано несучі стіни першого поверху. Стіни знаходяться в незадовільному стані через кришення і осипання цегли. Зовні стіни будівель виконано із білої цегли. Розміри будівель їдальні в осях становлять 27мх24м. Будівля їдальні виконана із залізобетонних фундаментів, цегляних, несучих стін, окремих внутрішніх перегородок та тимчасового панельного перекриття. Стан стін і перегородок в деяких місцях аварійний через руйнування і осипання цегли. Тимчасові та допоміжні будівлі на будівельному майданчику відсутні. Об'єкт не законсервований, продовжується руйнування стін та перекриття.
Початкова ціна76146.00
Крок торгів(%)10.00
Стан торгівпідводяться підсумки
Інформація про процедуру торгів
Завершення прийому заявок2018-02-26 16:00:00
Початок подачі цiнових пропозицій2018-03-02 11:00:00
Інформація про порядок участі в торгах
Порядок участі у торгахПерелік документів, що подаються заявником, для участі в аукціоні в електронній формі І. Для всіх заявників: 1. Заява на участь в аукціоні (в 3-х примірниках); 2. Документ, що посвідчує особу заявника або уповноважену ним особу (представника), його повноваження; 3. Перелік номерів рахунків у банківських установах, з яких здійснюватимуться розрахунки за придбаний об'єкт приватизації; 4. Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску за подання заяви у розмірі одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян; 5. Документ, що підтверджує внесення грошових коштів в розмірі 10 % початкової ціни об'єкта приватизації (гарантійний внесок); 6. Інформація про потенційних покупців або осіб, в інтересах яких придбавається об'єкт, їх засновників, учасників, у тому числі фізичних осіб - кінцевих власників; 7. Інформація щодо осіб, які прямо чи опосередковано контролюють заявника. ІІ. Для юридичної особи: 1. Копії установчих документів (легалізовані та перекладені - для нерезидентів) (копію відповідного рішення органу місцевого самоврядування - для органів місцевого самоврядування), засвідчені нотаріально або посадовою особою відповідного органу приватизації; 2. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; 3. Рішення уповноваженого органу про участь у приватизації (аукціоні); 4. Документ щодо призначення керівника; 5. Документ про розподіл статутного капіталу серед учасників (акціонерів); 6. Документ, що підтверджує наявність та розмір державної частки в статутному капіталі та майні учасника; 7. Інформація щодо зони реєстрації (про відсутність реєстрації в офшорній зоні чи країнах, включених FATF до списку країн, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом). ІІІ. Для фізичної особи (фізичної особи - підприємця): 1. Довідка органу доходів і зборів про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію); 2. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань. Оригінали заяв на участь в аукціоні (у трьох примірниках) разом із належним чином засвідченими копіями документів (поданих в електронному вигляді), що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів, протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасника, надсилаються ТБ «УМС» на адресу: 04071, м. Київ, вул. Костянтинівська, 2А Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 09.09.2015 р. №1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2015 р. за №1147/27592. Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 17.04.1998 № 772, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.06.1998 за № 400/2840 (зі змінами).
Терміни та порядок внесення фінансового забезпеченняСума грошових коштів у розмірі 10% початкової ціни об’єкта вноситься на рахунок 37316080000840 в ДКСУ, МФО 820172. Одержувач коштів – регіональне відділення ФДМУ по Львівській області, ЄДРПОУ 20823070.
Порядок ознайомлення з майномЗ об'єктом можна ознайомитися за адресою: вул.Мартовича,31, смт.Магерів Жовківського р-ну Львівської області.
Умови оплатиПлата за реєстрацію заяви в розмірі 17,00 грн., та кошти під час розрахунку за придбаний об’єкт приватизації вноситься на рахунок 37180500900001 в ГУДКСУ у Львівській області. Банк одержувача – ГУДКСУ у Львівській області, МФО 825014. Одержувач коштів – регіональне відділення ФДМУ по Львівській області, ЄДРПОУ 20823070. Сума грошових коштів у розмірі 10% початкової ціни об’єкта вноситься на рахунок 37316080000840 в ДКСУ, МФО 820172. Одержувач коштів – регіональне відділення ФДМУ по Львівській області, ЄДРПОУ 20823070. Кожний учасник аукціону зобов’язаний у разі визнання його переможцем сплатити біржі винагороду за проведення аукціону в розмірі 1% від початкової ціни продажу на розрахунковий рахунок № 26009210129639 в АТ «ПРОКРЕДИТ БАНК», МФО 320984, код ЄДРПОУ 34532715, одержувач – ТБ «УМС», протягом 3 (трьох) банківських днів з дня проведення аукціону.
Додаткова інформаціяГарантійний внесок 10% (десять відсотків) від початкової ціни лота – 7614,60 грн. без ПДВ. Реєстраційний внесок за подання заяви на участь в аукціоні - 17,00 грн. (сімнадцять) грн. 00 коп. без ПДВ. Засоби платежу: для фізичних та юридичних осіб – грошові кошти. Основні умови продажу: -покупець зобов’язаний повністю розібрати об’єкт та привести земельну ділянку в належний стан протягом трьох років з моменту підписання акта приймання-передачі, здійснити передачу земельної ділянки, на якій розташований об"єкт, у встановленому законом порядку; -забезпечення покупцем вимог екологічної безпеки, охорони навколишнього середовища під час розбирання об’єкта; -подальше відчуження об'єкта незавершеного будівництва можливе лише за умови збереження для нового власника об'єкта незавершеного будівництва зобов'язань, визначених Договором купівлі-продажу, виключно за згодою державного органу приватизації, який здійснює контроль за їх виконанням; -на вимогу продавця покупець зобов'язаний до моменту завершення розбирання об’єкта та підписання Акта підсумкової перевірки виконання умов Договору надавати продавцю для ознайомлення необхідні матеріали, відомості, документи, тощо, про виконання умов Договору. Переможець аукціону, який відмовився від підписання протоколу аукціону, позбавляється права на подальшу участь у цьому аукціоні. Додаткову інформацію можна отримати на Товарній біржі «Українська міжрегіональна спеціалізована» (м. Київ, вул. Костянтинівська, 2А, тел. (044) 337-23-61, 337- 23- 62) та в РВ Ф-6ДМУ по Львівській області (м. Львів, вул. Січових Стрільців, 3, 3-й поверх, 3-й поверх, кімн. 17, тел. (032)255-38-55). Офіційний текст оголошення опубліковано в газеті «Відомості приватизації» № 10 (1134) від 31.01.2018 року, http://www.spfu.gov.ua/userfiles/pdf/1-8-vidomosti-n-10-1134-_12274.pdf.
Прикладені файли
Прикладені файли(не задано)
Проект договораЗавантажити