Проект договору Регіональне відділення Фонду державного майна України по Львівській області #85
Інформація про предмет торгів
Предмет торгівОкреме індивідуально визначене майно - господарська будівля площею 104,5 кв.м.
Опис предмета договоруМісцезнаходження об’єкта: 82100, Львівська обл., м.Дрогобич, вул.Рєпіна, 8. Балансоутримувач об’єкта: Приватне акціонерне товариство "Дрогобицький хлібокомбінат". Код ЄДРПОУ 00376389. Адреса балансоутримувача: 82100, Львівська обл., м.Дрогобич, вул.Рєпіна, 8. Відомості про об'єкт: Вхід до господарської будівлі (колишня захисна споруда – бомбосховище) здійснюється з території ПрАТ "Дрогобицький хлібокомбінат" Висота приміщення – 3 м. Будівля не використовується та перебуває в незадовільному стані, а саме: наявні сліди затікання та замокання стін, затоплення грунтовими водами, наявні сліди руйнування цегляної кладки. З інженерних комунікацій наявні електрика та природна вентиляція. Об'єкт розташований на земельній ділянці, яка перебуває у власності ПрАТ "Дрогобицький хлібокомбінат".
Початкова ціна54720.00
Крок торгів(%)10.00
Стан торгівпідводяться підсумки
Інформація про процедуру торгів
Завершення прийому заявок2018-03-12 16:00:00
Початок подачі цiнових пропозицій2018-03-16 11:00:00
Інформація про порядок участі в торгах
Порядок участі у торгахПерелік документів, що подаються заявником, для участі в аукціоні в електронній формі І. Для всіх заявників: 1. Заява на участь в аукціоні (в 3-х примірниках); 2. Документ, що посвідчує особу заявника або уповноважену ним особу (представника), його повноваження; 3. Перелік номерів рахунків у банківських установах, з яких здійснюватимуться розрахунки за придбаний об'єкт приватизації; 4. Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску за подання заяви у розмірі одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян; 5. Документ, що підтверджує внесення грошових коштів в розмірі 10 % початкової ціни об'єкта приватизації (гарантійний внесок); 6. Інформація про потенційних покупців або осіб, в інтересах яких придбавається об'єкт, їх засновників, учасників, у тому числі фізичних осіб - кінцевих власників; 7. Інформація щодо осіб, які прямо чи опосередковано контролюють заявника. ІІ. Для юридичної особи: 1. Копії установчих документів (легалізовані та перекладені - для нерезидентів) (копію відповідного рішення органу місцевого самоврядування - для органів місцевого самоврядування), засвідчені нотаріально або посадовою особою відповідного органу приватизації; 2. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; 3. Рішення уповноваженого органу про участь у приватизації (аукціоні); 4. Документ щодо призначення керівника; 5. Документ про розподіл статутного капіталу серед учасників (акціонерів); 6. Документ, що підтверджує наявність та розмір державної частки в статутному капіталі та майні учасника; 7. Інформація щодо зони реєстрації (про відсутність реєстрації в офшорній зоні чи країнах, включених FATF до списку країн, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом). ІІІ. Для фізичної особи (фізичної особи - підприємця): 1. Довідка органу доходів і зборів про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію); 2. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань. Оригінали заяв на участь в аукціоні (у трьох примірниках) разом із належним чином засвідченими копіями документів (поданих в електронному вигляді), що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів, протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасника, надсилаються ТБ «УМС» на адресу: 04071, м. Київ, вул. Костянтинівська, 2А Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 09.09.2015 р. №1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2015 р. за №1147/27592. Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 17.04.1998 № 772, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.06.1998 за № 400/2840 (зі змінами).
Терміни та порядок внесення фінансового забезпеченняСума грошових коштів у розмірі 10% початкової ціни об’єкта вноситься на рахунок 37316080000840 в ДКСУ, МФО 820172. Одержувач коштів – регіональне відділення ФДМУ по Львівській області, ЄДРПОУ 20823070.
Порядок ознайомлення з майномОзнайомитися з майном можна за місцем його знаходження.
Умови оплатиПлата за реєстрацію заяви в розмірі 17,00 грн., та кошти під час розрахунку за придбаний об’єкт приватизації вноситься на рахунок 37180500900001 в ГУДКСУ у Львівській області. Банк одержувача – ГУДКСУ у Львівській області, МФО 825014. Одержувач коштів – регіональне відділення ФДМУ по Львівській області, ЄДРПОУ 20823070. Сума грошових коштів у розмірі 10% початкової ціни об’єкта вноситься на рахунок 37316080000840 в ДКСУ, МФО 820172. Одержувач коштів – регіональне відділення ФДМУ по Львівській області, ЄДРПОУ 20823070. Кожний учасник аукціону зобов’язаний у разі визнання його переможцем сплатити біржі винагороду за проведення аукціону в розмірі 1% від початкової ціни продажу на розрахунковий рахунок № 26009210129639 в АТ «ПРОКРЕДИТ БАНК», МФО 320984, код ЄДРПОУ 34532715, одержувач – ТБ «УМС», протягом 3 (трьох) банківських днів з дня проведення аукціону.
Додаткова інформаціяПісля укладення договору купівлі-продажу подальше використання об’єкта визначає покупець. Подальше відчуження Об'єкта приватизації до моменту зняття з контролю можливе лише за умови збереження для нового власника зобов'язань, визначених Договором, та виключно за згодою державного органу приватизації, який здійснює контроль за їх виконанням, у порядку, що затверджується Фондом державного майна України. Питання землекористування вирішується покупцем після укладення договору купівлі-продажу згідно з чинним законодавством; Сплата ціни продажу за об’єкт приватизації здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу. Переможець аукціону, який відмовився від підписання протоколу аукціону, позбавляється права на подальшу участь у цьому аукціоні. Офіційний текст оголошення опубліковано в газеті «Відомості приватизації» № 14 (1138) від 14.02.2018 року, http://www.spfu.gov.ua/userfiles/pdf/1-8-vidomosti-n-14-1138-_12366.pdf.
Прикладені файли
Прикладені файлиЗавантажити
Проект договораЗавантажити